Oferta

ADMINISTROWANIE NIERUCHOMOŚCIAMI MIESZKANIOWYMI

ADMINISTROWANIE NIERUCHOMOŚCIAMI MIESZKANIOWYMI

Przeprowadzamy czynności w zakresie obsługi nieruchomości i utrzymania jej w gotowości eksploatacyjnej w należytym stanie.

Przejdź do oferty

OBSŁUGA FINANSOWO-KSIĘGOWA NIERUCHOMOŚCI

OBSŁUGA FINANSOWO-KSIĘGOWA NIERUCHOMOŚCI

Prowadzimy pełną obsługę księgowo-finansową obsługiwanych nieruchomości przez zespół doświadczonych księgowych.

Przejdź do oferty

OBSŁUGA TECHNICZNA BUDYNKÓW

OBSŁUGA TECHNICZNA BUDYNKÓW

Dostarczamy stałą obsługę konserwatorsko-techniczną i usługi z zakresu utrzymania czystości i terenów zielonych.

Przejdź do oferty

OBSŁUGA PRAWNA NIERUCHOMOŚCI I WINDYKACJA

OBSŁUGA PRAWNA NIERUCHOMOŚCI I WINDYKACJA

Zapewniamy obsługę prawną Wspólnoty, załatwiamy sprawy formalne, obsługujemy wnioski, wszelkiego rodzaju pisma i umowy

Przejdź do oferty

USŁUGI DLA DEWELOPERÓW I WŁAŚCICIELI KAMIENIC

USŁUGI DLA DEWELOPERÓW I WŁAŚCICIELI KAMIENIC

Stworzyliśmy specjalne oferty dedykowane odpowiadając na specyficzne potrzeby związane z obsługa nieruchomości

Przejdź do oferty

Zarządzanie nieruchomościami



Warszawa (28 of 1)275W   zarządzaniu nieruchomościami wykorzystujemy nasze doświadczenie, umiejętności oraz sprawdzone procedury, które gwarantują poprawę stanu technicznego obiektów oraz wysoką jakość usług a przede wszystkim prowadzą do optymalizacji i obniżenia kosztów ponoszonych przez właścicieli. Dostarczamy kompleksowe rozwiązania, które ułatwiają życie mieszkańcom.Dążymy do tego, aby nasi klienci większość spraw mogli załatwić szybko, sprawnie, bezpośrednio, bez zbędnych formalności, podczas spotkań z zarządcą, administratorem lub księgową.

W ramach ogólnego zarządzania nieruchomością prowadzimy ciągły monitoring czynników rynkowych wpływających na realizację najważniejszych celów takich jak:

  • Analiza warunków rynku – rekomendacja stawek czynszowych
  • Opracowanie dodatkowych możliwości pozyskania potencjalnych najemców, nabywców celem osiągnięcia dodatkowych przychodów z użytkowania
  • Określenie możliwego ryzyka do ubezpieczenia, rekomendacja ofert ubezpieczycieli
  • Ocena potrzeb modernizacyjnych i związanych z tym wymagań finansowych oraz przygotowanie planu pozyskania funduszy

  • Przygotowywanie planów znacznych odchyleń od budżetu z wyjątkiem sytuacji awaryjnych
  • Ustalanie reguł kontroli zarządczej i monitorowanie funkcjonowania nieruchomości, realizacja planu gospodarczego
  • Analiza i przygotowywanie wniosków w zakresie finansowania nieruchomości (w tym pomoc w uzyskaniu kredytów)
  • Przeprowadzanie regularnych kontroli zgodnie z ustalonymi regułami i procedurami

ADMINISTROWANIE NIERUCHOMOŚCIAMI MIESZKANIOWYMI

Warszawa (2 of 1)257

Przeprowadzamy rutynowe czynności administracyjne w zakresie obsługi nieruchomości i utrzymania jej w gotowości eksploatacyjnej i należytym stanie w tym m.in: obsługujemy zebrania i uchwały zarządów nieruchomości, nadzorujemy i utrzymujemy porządek i czystość przestrzeni wspólnej, zapewniamy obsługę dostaw mediów i wszystkich niezbędnych usług, zawieramy umowy z dostawcami, zlecamy kontrole techniczne usuwamy awarie, układamy i wdrażamy plan konserwacji, prowadzimy dokumentacje obiektów, w okresie gwarancyjnym zgłaszamy wszystkie usterki i nadzorujemy proces ich napraw w ramach rękojmi i gwarancji, prowadzimy windykację należności, zapewniamy stałą dyspozycję osoby odpowiedzialną za administrowani obiektu.

Administrowanie nieruchomością polega na wykonywaniu rutynowych czynności w zakresie obsługi nieruchomości i utrzymania jej w gotowości eksploatacyjnej w należytym stanie, a w szczególności:

  • Kierowanie, bezpośrednio lub przez innych, personelem zatrudnionym na terenie nieruchomości, nadzorowanie pracowników lub bezpośrednich wykonawców, wykonujących rutynowe prace utrzymaniowe lub naprawcze.
  • Prowadzenie książek obiektów budowlanych oraz dokumentacji technicznej nieruchomości wymaganej przez przepisy prawa budowlanego.
  • Układanie i wdrażanie programu konserwacji zapobiegawczej dla nieruchomości.
  • Zlecanie kontroli technicznych, okresowych przeglądów nieruchomości i urządzeń stanowiących ich wyposażenie techniczne, zgodnie wymaganiami prawa budowlanego.
  • Kontrola nad utrzymaniem w należytym porządku, czystości pomieszczeń, urządzeń, budowli służących do wspólnego użytku właścicieli lokali.
  • Kontrola nad zapewnieniem dla nieruchomości dostaw energii elektrycznej, wody i gazu, oraz odprowadzania ścieków i wywozu śmieci.
  • Kontrola nad innymi usługami związanymi z funkcjonowaniem nieruchomości, ochrona obiektów (inne zewnętrzne usługi zgodne z Państwa życzeniem).
  • W okresie gwarancyjnym zgłaszanie wszystkich usterek, powstałych w budynku, do firm odpowiedzialnych za ich usunięcie w ramach rękojmi i gwarancji oraz dopilnowania ich wykonania.

    • Kontrola nad usuwaniem awarii i ich skutków.
    • Przygotowywanie, zwoływanie i obsługa zebrań właścicieli nieruchomości.
    • Przygotowywanie informacji o poniesionych kosztach utrzymania nieruchomości oraz przychodach.
    • Analizowanie, windykacja należności z tytułu pożytków i innych przychodów z nieruchomości.
    • Przygotowywanie materiałów do rozliczenia kosztów zużytych mediów (odczyty liczników odbywałyby się, co pół roku, dotyczy liczników pokazujących zużycia w mieszkaniach).
    • Zawieranie umów o dostawy, roboty bądź usługi związane z realizacją zadań zleconych przez Zarząd Wspólnoty, kontrola prawidłowości ich wykonywania oraz rozwiązywania umów w przypadkach gospodarczo uzasadnionych.
    • Administrowanie procesem wydzierżawiania i odnowy dzierżawy, negocjowanie lub kontrola i zatwierdzanie warunków najmu.
    • Obecność administratora, potrzebnej kadry księgowej i technicznej prowadzącego bieżące sprawy związane z prawidłowym utrzymaniem nieruchomości.
    • Weryfikowanie stanu prawnego i faktycznego nieruchomości, prowadzenie wykazu lokali, właścicieli lokali i najemców.
    • Ubezpieczenie nieruchomości.

OBSŁUGA FINANSOWO-KSIĘGOWA NIERUCHOMOŚCI


Warszawa (23 of 1)275Prowadzimy pełną obsługę księgowo-finansową obsługiwanych nieruchomości, przez zespół doświadczonych księgowych, wspieranych systemem informatycznym dedykowanym dla obsługi nieruchomości wzbogaconym o zintegrowany system finansowo-księgowy przystosowany do specyficznych potrzeb, gdzie każdy z właścicieli lokalu może sprawdzać swoje rozrachunki przez internet. W ramach obsługi finansowej wchodzi: przygotowanie projektów planów gospodarczych i realizacja ich rozliczeń, opracowywanie sprawozdań finansowych, rozliczanie lokali, bieżąca analiza kosztów, regulowani opłat i należności w tym publiczno-prawnych, windykacja należności od właścicieli lokali i innych i wszystkie inne niezbędne działania do utrzymania pewnej i stabilnej sytuacji finansowej nieruchomości.

  • Ustalanie i zatwierdzanie zasad prowadzenia księgowości i rozliczania kosztów, prowadzenie księgowości i dokonywanie operacji finansowych w zakresie ustalonym z właścicielem nieruchomości.
  • Przygotowywanie projektów planów gospodarczych.
  • Przygotowywanie rozliczeń planów gospodarczych.
  • Sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych.
  • Przygotowywanie informacji o poniesionych kosztach utrzymania nieruchomości oraz przychodach.
  • Na bieżąco dokonywanie analizy kosztów, a w przypadku znaczącego ich wzrostu, powiadomienie o tym fakcie Właścicieli Nieruchomości.
  •  Regulowanie opłat publicznoprawnych należnych od nieruchomości.
  • Windykacja należności od właścicieli w formie zaliczek na koszty zarządu nieruchomością i na koszty eksploatacyjne oraz na fundusz remontowy.

    • Prowadzenie rachunku bankowego i dokonywanie rozliczeń poprzez ten rachunek.
    • Rozliczanie wpłaconych przez właścicieli zaliczek na pokrycie kosztów zarządu nieruchomością wspólną i pokrycie świadczeń w formie wpłat uzupełniających zaliczki ustalone przez Zarząd.
    • Prowadzenie subkonta dla celów funduszu remontowego.
    • remontowy (wydawanie zaświadczeń o wysokości wpłat w ciągu roku).
  • Po zbilansowaniu kosztów utrzymania nieruchomości przedstawienie właścicielom na zebraniu rocznym sprawozdania finansowego.
  • Weryfikowanie stanu faktycznego i prawnego nieruchomości, prowadzenie wykazu lokali, właścicieli lokali w lokalach wyodrębnionych (nie udostępnienie w/w danych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych Dz. U. Nr 133 poz. 833).

OBSŁUGA KONSERWACYJNO-TECHNICZNA

Warszawa (17 of 1)275Świadczymy obsługę konserwatorsko-techniczną w celu bezpiecznego użytkowania nieruchomości. Dostarczamy też dodatkowe usługi z zakresu utrzymania czystości, prac konserwatorskich i pielęgnacji terenów zielonych. Egzekwujemy usuwanie wszelkich usterek i wad nieruchomości. Prowadzimy audyt stanu technicznego nieruchomości, przez zgłaszanie stwierdzonych wad. Dokładamy wszelkich starań aby prowadzone prace konserwacyjno-techniczne były z maksymalna starannością i jednocześnie jak najmniej uciążliwe dla właścicieli lokali. Zapewniamy całodobową opiekę zarówno poprzez zabezpieczenie techniczne a na opiece administracyjnej kończąc. Nasz zespół jest w pełnej dyspozycji, czuwając nad bezpieczeństwem mieszkańców i ich nieruchomości.

Utrzymanie czystości i pielęgnacja terenów zielonych

Niezależnie od zarządzania nieruchomościami świadczymy także usługi w zakresie utrzymania czystości i konserwacji zieleni. Umowa o administrowanie może więc zostać rozszerzona również te usługi, oczywiście za dodatkowym wynagrodzeniem.  Utrzymanie czystości może się też odbywać na podstawie odrębnej umowy. Wszystkie usługi wykonywane są bezpośrednio pod nadzorem opiekuna nieruchomości. Do utrzymania porządku wykorzystujemy profesjonalny sprzęt i ekologiczne środki czyszczące. Pracownicy posiadają jednolite stroje z logo firmy.

Do obowiązków Zleceniobiorcy należą:

  • Zamiatanie klatek schodowych
  • Zamiatanie altanek śmietnikowych oraz ustawiczna kontrola i sprzątanie terenu wokół pojemników na śmieci
  • Zamiatanie chodników i terenów utwardzonych
  • Mycie klatek schodowych, parapetów, drzwi, lamperii i podestów
  • Utrzymanie w czystości okien na klatkach schodowych oraz okienek piwnicznych
  • Wykonywania czynności związanych z dezynfekcją i deratyzacją pomieszczeń, urządzeń i terenów nieruchomości przeznaczonych do wspólnego użytku mieszkańców
  • Czyszczenie i utrzymanie w należytym porządku wpustów kratek podwórzowych i ulicznych, deszczówek na rurach spustowych
  • W okresie letnim pielęgnacja terenów zielonych – nawadnianie w miarę potrzeb, koszenie trawy, usuwanie chwastów, usuwanie skoszonej trawy, grabienie i wywożenie liści
  • Systematyczne przycinanie żywopłotów
  • Systematyczne usuwanie samosiejek z terenów zielonych
  • Wymiana piachu w piaskownicach (raz w roku)
  • W okresie zimowym usuwanie śniegu i lodu z wykorzystaniem środków chemicznych z terenów utwardzonych
  • Uprzątanie śniegu i lodu z wykorzystaniem środków chemicznych, wokół studzienek ściekowych
  • Usuwanie śliskości z chodników przy pomocy środków chemicznych i piachu
  • Powiadamianie administratora o przypadkach nie wywiązywania się z obowiązków firm wywożących śmieci oraz zgłaszanie do administratora uszkodzeń pojemników
  • Niezwłoczne powiadamianie administratora o dostrzeżonych usterkach lub wadliwym działaniu instalacji i urządzeń przeznaczonych do wspólnego użytkowania mieszkańców oraz podejmowania doraźnych środków przed ewentualnymi skutkami niebezpieczeństw dla życia i mienia mieszkańców
  • Dezynfekowanie pomieszczeń śmietnikowych
  • Usuwanie z budynku oraz pomieszczeń i urządzeń przeznaczonych do ogólnego użytku plakatów i rysunków umieszczonych bez zgody administratora
  • Zabezpieczenie dojścia do hydrantów, hydroforni, maszyn, rozdzielni ciepła, włazów, udostępniając wejście do tych pomieszczeń tylko osobom upoważnionym przez administratora.

Do dodatkowych obowiązków Zleceniobiorcy należą:

  • Wywieszanie flag z okazji świąt i uroczystości państwowych
  • Terminowe dostarczanie korespondencji do lokali
  • Utrzymanie w należytym stanie pomieszczeń przekazanych na cele socjalne oraz sprzętu i narzędzi
  • Bezzwłoczne zawiadamianie Administratora o dostrzeżonych uszkodzeniach lub wadliwym działaniu instalacji i urządzeń technicznych, o powstałych uszkodzeniach w budynku i jego otoczeniu
  • Likwidacja awarii w sposób podstawowy (zabezpieczający) do czasu przybycia odpowiedniego konserwatora
  • Wykonywania drobnych napraw i prac konserwatorskich np.: wymiany żarówek, (zakupionych na koszt Wspólnoty), malowanie ławek, huśtawek itp.

Konserwacja elektryczna

  • Naprawa instalacji dzwonkowej (zasilanej z części wspólnej)
  • Wymiana uszkodzonego osprzętu (wyłączniki, przełączniki, transformatory dzwonkowe, numery policyjne, gniazda wtykowe, przyciski oświetleniowe), znajdujące się w części wspólnej budynku
  • Usuwanie instalacji wykonanej niezgodnie z przepisami energetycznymi (samowolnie przez lokatorów) w porozumieniu z administratorem
  • Zapewnienie skutecznego uziemienia lub zerowania w naprawionych odcinkach instalacji elektrycznej (potwierdzonych protokołem gdzie jest wymagane),
  • Uzupełnienie dekli w puszkach,
  • Zabezpieczenie drzwiczek energetycznych tablic przed samowolnym otwieraniem,
  • Oznakowanie tablic elektrycznych.
  • Naprawa zewnętrznych urządzeń rozmówczych – bramofonów
  • Naprawa wewnętrznych urządzeń rozmówczych – unifonów
  • Naprawa zasilaczy i centralek

  • Sprawdzanie i usuwanie awarii w instalacji elektrycznej
  • Okresowe przeglądy tablic elektrycznych zainstalowanych w budynku
  • Utrzymanie urządzeń elektrycznych w stałej gotowości do eksploatacji
  • Wymiana uszkodzonych gniazd, główek i wkładek bezpiecznikowych na tablicach głównej i piętrowych
  • Zapewnienie przewodności instalacji elektrycznej (czyszczenie styków dokręcanie przewodów, izolowanie przewodów)
  • Wymiana końcówek kablowych
  • Naprawa oraz wymiana uszkodzonych punktów świetlnych wewnętrznych i zewnętrznych
  • Wymiana uszkodzonych przewodów zasilających punkty świetlne do 2 m.b. przyłącza
  • Naprawa lub wymiana elektrozamków
  • Lokalizacja i usuwanie zwarć lub przerw w przewodach
  • Regulacja samozamykaczy

Konserwacja hydrauliczna

Zakres prac konserwatorskich w zakresie prawidłowego funkcjonowania: ciepłej wody, zimnej wody, kanalizacji, C.O. i gazu.

Do obowiązków Konserwatora w zakresie zimnej i ciepłej wody należy m.in:

  • Usuwanie nieszczelności zaworów odcinających na poziomach, pionach, w lokalach i węzłach cieplnych
  • Awaryjna wymiana odcinków rur o długości do 1 m.b. na pionach i poziomach
  • Doraźne zabezpieczenie miejsc awarii
  • Wymiana dwuzłączek instalacyjnych (w trybach awaryjnych)
  • Uszczelnianie armatury (baterie, dolnopłuki, zawory czerpalne i przelotowe w pomieszczeniach wspólnych tj. pralnie, suszarnie)
  • Uzupełnienie izolacji termicznej zdemontowanej podczas wykonywania robót konserwacyjnych, oraz drobne naprawy uszkodzeń powstałych z innych przyczyn

Do obowiązków Zleceniobiorcy w zakresie konserwacji instalacji C.O. (z materiałem własnym) należy m.in:

  • Usuwanie przecieków na połączeniach i przy zaworach grzejnikowych części wspólnej
  • Awaryjna naprawa rurociągów, łącznie z wymianą rur o długości do 1mb w jednym miejscu (do Ø 50)
  • Likwidacja przecieków odpowietrzników lokalnych (bez względu na ich rodzaj)
  • Usuwanie niedogrzewań lokalnych i uzupełnianie wody w instalacji
  • Likwidacja lokalnych zakłóceń w dostawie ciepła powstałych w wyniku miejscowego rozregulowania instalacji
  • Uzupełnienie izolacji termicznej zdemontowanej podczas wykonywania robót konserwacyjnych, oraz drobne naprawy uszkodzeń powstałych z innych przyczyn
  • Konserwacja węzłów C.O. (z materiałem Zleceniodawcy)

Do obowiązków Zleceniobiorcy w zakresie konserwacji instalacji kanalizacyjnych (z materiałem Zleceniobiorcy) należy m.in:

  • Naprawa szczeliwa w połączeniach kielichowych (z uwzględnieniem technologii)
  • Wymiana podejść odpływowych w pomieszczeniach wspólnych (materiały Wspólnoty)
  • Likwidacja przecieków występujących w rurociągach kanalizacyjny wraz z wymianą odcinków rur do 1 m.b. w jednym miejscu (do Ø 100)
  • Udrażnianie instalacji kanalizacyjnych na pionach, poziomach do 6 m
  • Udrażnianie kratek ściekowych w pomieszczeniach wspólnych
  • Oczyszczanie wpustów dachowych
  • Uzupełnienie pokryw rewizji kanalizacyjnych oraz kratek w kratkach ściekowych instalacji sanitarnych i deszczowych (materiały Wspólnoty)
  • Konserwacja zaworów burzowych
  • Wymiana rury deszczowej do 1-szej kondygnacji i rewizji (materiał Wspólnoty)

Do obowiązków Zleceniobiorcy w zakresie konserwacji instalacji gazowej (z materiałem Zleceniobiorcy) należy m.in:

  • Sprawdzanie na bieżąco szczelności instalacji gazowej i powiadamianie służb gazowni o występujących uszkodzeniach oraz dopilnowanie ich eliminacji
  • Usuwanie nieszczelności zaworów przelotowych i odcinających na poziomach, pionach, węzłach cieplnych i innych pomieszczeniach administracyjnych
  • Usuwanie drobnych nieszczelności instalacji gazowych w pomieszczeniach Wspólnoty
  • W szczególnych przypadkach w miejscach wskazanych przez Zleceniodawcę dokonywanie pomiarów miernikiem stężeń gazu

Konserwator pełni dyżury nocne i świąteczne. Przyjmujemy zgłoszenia o awariach od każdej osoby zamieszkałej w zasobach Wspólnoty, zarówno w formie telefonicznej jak i osobiście. Konserwator zobowiązuje się do przystąpienia usuwania zgłoszeń awarii w czasie nieprzekraczającym dwóch godzin. W niedziele i święta oraz w godzinach nocnych Konserwator dokonuje zabezpieczenia przyczyn awarii.

Konserwacja dekarska

Przegląd dachów będzie się odbywał dwa razy do roku tj. wiosną i jesienią. Na podstawie protokołu będą wykonywane czynności profilaktyczno-zapobiegawcze:

  • Likwidacja pęcherzy, wybrzuszeń i mechanicznych uszkodzeń na starym pokryciu dachowym.
  • Naklejanie nowej papy (ustawienie łat do 2 m2) w uszkodzonych miejscach
  • Wykonanie pokrycia nową papą termozgrzewalną w miejscach przeciekających na starym pokryciu dachowym (do 5 m2)
  • Wykonywania naprawy masą bitumiczną spękań, podklejenia zakładów papowych i uszczelnienie przy kominach, antenach i przewodach wentylacyjnych

  • Wykonanie konserwacji masą asfaltową – kauczukową na całości starego pokrycia dachowego
  • Wykonanie konserwacji obróbek blacharskich (dwukrotne malowanie)
  • Czyszczenie rynien
  • Wymiana uszkodzonych rynien i obróbek blacharskich w miejscach skorodowanych i dziurawych na nowe, w odcinkach trzymetrowych z „PCV”

OBSŁUGA PRAWNA I WINDYKACJA

Warszawa (35 of 1)1920Na podstawie pełnomocnictwa reprezentujemy Państwa w sprawach dotyczących nieruchomości. Załatwiamy sprawy formalne wobec organów państwowych, urzędów administracji samorządowej, osób fizycznych, prawnych i jednostek organizacyjnych. Obsługujemy wnioski, pisma monitujące, pisma przed sądowe, pisma procesowe, jak również do odbieramy i kwitujemy dokumenty i przesyłki przypadające z tego tytułu. Nadzorujemy terminowość wpłat uiszczanych na poczet kosztów zarządu nieruchomością wspólną. Interweniujemy w przypadku opóźnień. Egzekwujemy usuwanie wszelkich usterek i wad nieruchomości w ramach rękojmi. Zgłaszamy wady do dewelopera i pomagamy w dochodzeniu roszczeń z tytułu rękojmi.

W ramach wynagrodzenia za administrowanie zapewniamy obsługę prawną Wspólnoty, w  zakresie:

  • Załatwiamy sprawy formalne wobec organów państwowych, urzędów administracji samorządowej, osób fizycznych, prawnych i jednostek organizacyjnych,
  • Obsługujemy wnioski, pisma monitujące, pisma przed sądowe, pisma procesowe, jak również do odbieramy i kwitujemy dokumenty i przesyłki przypadające z tego tytułu.

  • Nadzorujemy terminowość wpłat uiszczanych na poczet kosztów zarządu nieruchomością wspólną. Interweniujemy w przypadku opóźnień.

Jednym z podstawowych założeń firmy Modus jest przekonanie, że każda sprawa ma indywidualny charakter. Współpracujemy z kancelariami i radcami prawnymi specjalizującymi się w problematyce mieszkaniowej

Poza podstawową obsługą prawną świadczymy również usługi na zlecenie:

  • Pomagamy w rozwiązywaniu bardziej złożonych problemów prawnych
  • Przygotowujemy i opiniujemy umowy

  • Opracowujemy wzory dokumentów
  • Prowadzimy sprawy procesowe

USŁUGI DLA Deweloperów i WŁAŚCICIELI

Warszawa (27 of 1)275Stworzyliśmy specjalne oferty dedykowane odpowiadając na specyficzne potrzeby związane z obsługa nieruchomości. DLA DEVELOPERÓW którzy pod koniec inwestycji muszą zmierzyć się z koniecznością przekazania zarządzania nieruchomością. Nasza oferta dla deweloperów została opracowana również aby już uniknąć błędów wykonawczych i po zakończeniu inwestycji zbudować i utrzymywać właściwe relacje pomiędzy mieszkańcami a deweloperem. DLA WŁAŚCICIELI KAMIENIC przygotowaliśmy ofertę celem odzwierciedlenia specyficznych potrzeb w sprawnym zarządzaniu nieruchomością i odciążenia ich właścicieli. ZARZĄDZANIE LOKALI POD WYNAJEM oferujemy usługę kompleksowego zarządzania lokalami przeznaczonymi pod najmem dla inwestorów i osób, którzy wyjeżdżają zagranicę. Świadczymy również usługi UTRZYMANIA CZYSTOŚCI i PIELĘGNACJI ZIELENI.

Oferta dla Deweloperów

Stworzyliśmy specjalną ofertę dla developerów, którzy pod koniec inwestycji muszą zmierzyć się z koniecznością przekazania zarządzania nieruchomością. Nasza oferta współpracy z developerami zakłada współpracę jeszcze podczas etapu projektowego, celem uniknięcia błędów które mogą okazać się uciążliwe podczas późniejszej eksploatacji nieruchomości. Nasza oferta dla deweloperów została opracowana również aby już po zakończeniu inwestycji zbudować i utrzymywać właściwe relacje pomiędzy mieszkańcami a deweloperem, które będą procentować w przyszłości.

Stworzyliśmy specjalną ofertę dla developerów, którzy pod koniec inwestycji muszą zmierzyć się z koniecznością przekazania zarządzania nieruchomością. Nasza oferta współpracy z developerami zakłada współpracę jeszcze podczas etapu projektowego, celem uniknięcia błędów które mogą okazać się uciążliwe podczas późniejszej eksploatacji nieruchomości. Nasza oferta dla deweloperów została opracowana również aby już po zakończeniu inwestycji zbudować i utrzymywać właściwe relacje pomiędzy mieszkańcami a deweloperem, które będą procentować w przyszłości.

  • ocena rozwiązań planowania i projektu nieruchomości pod katek przyszłego zarządzania nieruchomością
  • zarządzaniem nieruchomością – przejęcie zarządzania nieruchomością już po oddaniu jej do użytkowania
  • szukanie możliwości zarobkowych nieruchomości
  • przygotowanie zebrań, uchwał, zawiadomień

Oferta dla Właścicieli Kamienic

Dla właścicieli kamienic dopasowaliśmy tak ofertę aby odzwierciedlała ona specyficzne potrzeby w sprawnym zarządzaniu nieruchomością. Administracja prywatną kamienica zbliżona jest do świadczenia usług dla wspólnot mieszkaniowych jednak ich specyfika wymaga wygenerowania dodatkowych usług oprócz klasycznego administrowania. Dodatkowo nasza firma podejmuje się zadań nie określony w standardowej umowie jak mediacje z lokatorami, rozwiązania prawne i inne wynikające ze specyficznej sytuacji danej nieruchomości.

 Oferta podstawowa na zarządzanie nieruchomością składa się z następujących elementów:

  • zawierania i rozwiązywania w imieniu Zleceniodawcy umów najmu lokali mieszkalnych, użytkowych i garaży – po uzyskaniu akceptacji właścicieli,
  • dysponowania wpływami czynszowymi, do opłacania kosztów eksploatacji nieruchomości ( opłaty podatkowe, ubezpieczenia, wynagrodzenia dozorcy, opłaty za naprawy i remonty)
  • zlecania i nadzór nad bieżącymi naprawami, usterkami przez profesjonalne i sprawdzone ekipy. W przypadku remontów – prace uzgadniane z właścicielami,
  • zawiadamiania właścicieli o lokalach mieszkalnych, użytkowych oraz garażach, zwolnionych w wyniku rozwiązania umowy z najemcą,
  • dozorowania zwolnionych lokali (przechowywania kluczy, udostępniania lokali do obejrzenia osobom zainteresowanym zawarciem umowy),
  • prowadzenia dla każdego lokalu mieszkalnego i użytkowego pełnej dokumentacji i korespondencji związanej z najmem,
  • egzekwowania terminowego regulowania opłat czynszowych od najemców,
  • zawierania w imieniu właścicieli umów na dostawę mediów – energii elektrycznej, wywóz nieczystości stałych i ciekłych,
  • opłacania podatku od nieruchomości,
  • występowanie w imieniu i na rzecz właścicieli przed wszelkimi organami państwowymi i sądami oraz reprezentowanie ich interesów

  • informowania właścicieli na bieżąco o sprawach spornych oraz odpowiedzialności właścicieli,
  • prowadzenia książki obiektu budowlanego oraz wymaganej przepisami Prawa budowlanego dokumentacji technicznej tego obiektu (przeglądy roczne i pięcioletnie techniczne – oceniające sprawność techniczną budynku)
  • rejestracja czynszów wpływających od najemców – możliwość comiesięcznego zestawienia imiennego wpływów oraz naliczeń dla poszczególnych najemców,
  • rozliczanie zgodnie z życzeniem właścicieli mediów na budynku – zgodnie z indywidualnymi licznikami, ryczałtowo itp.,
  • rejestracja kosztów ponoszonych na budynku (łącznie z amortyzacją), z rozdzieleniem na koszty uzyskania przychodów oraz koszty nie stanowiące kosztów uzyskania przychodów, w rachunku miesięcznym oraz narastająco,
  • comiesięczny wydruk (nie później niż do 15 – go następnego miesiąca) przychodów i kosztów dla budynku oraz salda środków dla budynku,
  • możliwość prowadzenia dla budynku odrębnego konta bankowego lub wyodrębnionego subkonta w ramach konta bankowego S.W.N.P. „KAMIENICA”
  • wystawiania w imieniu właścicieli faktur VAT dla lokali użytkowych.
  • kontrola pracy dozorcy.

Wszystkie powyższe czynności prowadzone są na postawie zawartej umowy i udzielonych szczegółowych pełnomocnictw. Wszystkie usługi świadczone kompleksowo lub częściowo. Szczegółowe warunki oferty i umowy na wykonywanie powierzonych zleceń i czynności są ustalane indywidualnie.

Oferta na Zarządzanie Lokalami Pod Wynajem

Oferujemy usługę kompleksowego zarządzania lokalami przeznaczonymi pod najmem. Ofertę tę adresujemy do inwestorów, właścicieli mieszkań i domów, którzy wyjeżdżają zagranicę lub do innego miasta, albo z innych przyczyn nie mają możliwości profesjonalnie zająć się sprawami swojej nieruchomości. Świadczone usługi polegają na wypełniania całość obowiązków związanych z obsługą najmu mieszkań, domów czy lokali usługowych. Zajmujemy się wszystkimi sprawami administracyjnymi, prawnymi, organizacyjnymi wskazanej nieruchomości.

W ramach usługi wchodzą czynności takie jak:

  • opracowanie szczegółowych wytycznych dot. Wynajmu
  • dobór najemców
  • reprezentacja właściciela przed najemcą w tym: przygotowanie i podpisanie umowy najmu, organizacja i usuwanie usterek itp.
  • reprezentacja właściciela przed wspólnotą mieszkaniową/ spółdzielnią

  • reprezentacja we wszystkich innych czynnościach prawnych związanych z lokalem (np. dostawcy mediów, ubezpieczyciele itp.)
  • zabezpieczenie umowy najmu kaucją
  • nadzór nad użytkowanie wynajętego lokalu
  • monitorowanie wpłat czynszu i windykacja
  • inne czynności wg. wymagań klienta ustalane są indywidualnie.